Filyn’s Blog

Just another WordPress.com weblog

TeRsEkSa….. January 4, 2009

Filed under: Uncategorized — filyn @ 6:00 am

tensionnnnnnnn!!!!!!!!

nk bt keje pon terseksa…..adoiii la….tu psl entry aku kali nie bertitle ‘TeRsEkSa’….nie sume psl hidung aku tersumbat ler…..another meaning…..selesema la katakan….entah la….semenjak 2 menjak nie b dn aku cm lemah je….walhal da msk thn bru da…pttnya kena active awl2 thn nie…..tmbh2 lak aku blaja lg nie….nnt x jd st hape research yang aku buat…..kepala pon pening2….ni sume psl my nose la…..

Hari nie 04 JAnuaRi 2009 bersamaan 7 Muharam 1430 ( fuh lagi 3 hr nk smbt hari asyura ) nk pose lah nnt ( insyaallah )…..hari nie jgk aku terlambat dtg lab….sengal tol….cm ne nk berjaya asyik lengah2 kn masa jerk…..gara2 aku bertapa kt umh mak cik aku la nie….ari tu ( 010109 ) aku kurang sihat ( skt dada )…..pas tu my mum call tny br….so aku ckp x sihat….my mum suh aku bersiap2 pegi umh Su Ya ( gelaran yang aku pnggl tuk mak cik aku)..umh die dkt trg nie jgk dkt Kg. Durian Burung ( ade sesape knl x ) bkn bas ok!! tp kg……then duk la kt umh die smpi la pg nie…..aku ase mcm duk umh die mcm mkn teruk je kesihatan aku….umh die bersih je….tp ntah la….environment kot x sesuai ngan bdn aku…aku smpi lab td kol 11 kot….sib baik x de kelas yang nk kna demo…kalo x mati la aku kna kutuk ngan budak2….

Sesampai nye aku kt lab…..sunyi je lab…..x de org….mksd ku bkn org x de lansung….yang ade 2 3 kerat je….tp mmg hari2 cm nie…..ari nie nk prepare sample tp cm x larat je…..erm….tgk lah cm ne….tepat 12.30 td aku pi lunch ngan senior aku yang sorg nie ( namanya nik aziz ) sm nama kn ngan Menteri Besar Kelantan…huhuhu…die sgt kelakar ok….ade je lawak spontan yg die bt…..nie bleh rekemen msk raja lawak nie…jgn mara ye en nik……aku borink gak coz senior perempuan yg slalu skali ngan aku die da abh Msc die…so aku keseorgan…..

Oh ye sblm terlupe dlm perjalanan td aku sempat brenti di bahu jalan untuk membeli ubi keling…..ade sesape x knl ubi keling ke……ish2…..nnt aku ltk gambar ye….mana tahu dak2 zaman skunk da x knl ubi keling…ehehehe…..

nie die ha ubi keling

nie die ha ubi keling

moyok je muka x chat..

moyok je muka x chat..

sebelum aku terlupe aku nk wish kt cousin n aunty aku sempena hari lahir mereka hari nie…HaPPy BirThDaY to BotH of u ( Fatini N Cik Ani )!!!! semoga pnjg umur n dimurahkan rezeki untuk mereka…Amin…meh kte lyn gmbr diorg skit….zasssss!!!!

Cik Ani & Fatini

Cik Ani & Fatini

erm….cukuplah dulu entry aku untuk hari nie…aku x larat nk cetuskn idea dgn baik da……mkn teruk selesema aku daaaaaaaaaaaaaaaaaa………….uwaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

jumpa lg next entry….huhuhu….

 

3 Responses to “TeRsEkSa…..”

  1. angloko Says:

    Durian burung… mmg bukan bas…
    tetapi sejenis ikan yg melompat2, pastu dia akan bertukar jd Otomen time mlm…
    hihihihi….;p
    wei, dekat ngan umah Ang tu Durian Burung tu…
    Kampung sblah je….
    ;p

  2. filyn Says:

    hahahahah…..tp bas pon ade gak kn yg nama durian burung….

    bnyk la Otemen time mlm2….tkt jembalan abg ang je…..ehehhheheh

    owww ye ke….kg mende abg Ang…

    leh g jalan kalu g2…umh mk sdara emi wak jual roti paung 2…..knl dop?

  3. angloko Says:

    kenal… umah yg jual roti paung 2 da dekat ngan jalan besar kn…
    kenal… kompem x jauh pn ngan umah abg ang…
    dekat je…. bleh je dtg jln2…
    tp kena bawak buah tangan la…
    abg ang x kisah pn… xdok buah2…
    ayam KFC, burger McD pn bleh je…
    ;p


Leave a Reply

